napoje reklamowe

Napoje reklamowe – wypróbuj ich mocy w promocji!

Zbliżają się wybory samorządowe – Polacy do urn ruszą już 21 października i zagłosują po raz kolejny na lokalnych polityków. Kampania przedwyborcza wkracza więc w decydującą fazę; w grę wchodzą wszystkie sposoby, aby przekonać do siebie większe grono ludzi.

Oczywiście prym wiodą argumenty merytoryczne, ale kandydaci na burmistrza czy radnych, zwłaszcza w małym miastach, spacerują ulicami rozdając mieszkańcom gadżety i słodycze reklamowe. Mogą być to krówki lub innego rodzaju cukierki, na których widnieje oczywiście podobizna kandydata. Oczywiście mało kto zagłosuje na kogoś tylko z tego powodu, że dostał słodycze lub napoje reklamowe, ale jest to swego rodzaju sposób na zjednanie sobie sympatii przyszłego elektoratu.

Ważne jest także to, że kandydat może trafić do osób, które zwyczajnie wcześniej go nie znały. Możliwe, że po zjedzeniu takiej czy innej słodkości, czy wypicia smacznego napoju człowiek z ciekawości sprawdzi program osoby, od której przysmak dostał. Tego typu akcje wśród lokalnej społeczności są bardziej sympatyczne i ciekawsze niż rozdawanie prostych ulotek, chociaż faktycznie najczęściej jest to kampania droższa.

Wydrukowanie ulotek kosztuje mniej niż cukierki czy napoje, ale nie gwarantuje takiej skuteczności przy zwracaniu na siebie uwagi. Słodycze czy napoje reklamowe zamówić można w specjalnych firmach, które trudnią się wyrobem tego typu gadżetów na potrzeby kampanii i promocji swojej kandydatury. Obecnie zapotrzebowanie na tego typu rzeczy jest na tyle duże, że i konkurencja wśród firm wytwarzających takie produkty jest coraz większa.

Posts created 11

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top